Pagina's

maandag 11 november 2013

TAG: Common white girl

Hoi!
Vandaag doe ik voor jullie de common white girl tag!
Kijk je mee?

Vraag 1: Wat is je favoriete Starbucks drankje?
Ik denk dat ik dan toch voor de Frappuccino ga!

Vraag 2: Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Ik denk ongeveer 3 kwartier/ 1 uur!

Vraag 3: Hoe veel selfies maak je op een dag?
Ehm.. dat is een goeie, het verschild heel erg! Soms maak ik er een stuk of 20 per dag en verwijder ik ze allemaal weer haha, maar soms heb ik echt zo'n dag dat ik gewoon geen selfies maak!

Vraag 4: Hoe veel instagram followers en foto's heb je?
Ik ben net mn 'feed' opnieuw begonnen dus ik heb nu 5 foto's er op staan, en ik heb 96 followers!

Vraag 5: Zeg je ooit wel eens OMG of LOL hard op?
Nee, ik typ het wel gewoon op whatsapp oid, maar ik zeg het nooit hard op! Ik zeg omg wel gewoon voluit!

Vraag 6: Draag je wel eens kleding stukken vaker dan 1 keer?
Ja! Broeken draag ik ongeveer 2 keer en dan gaan ze de was in, en verder ligt het eraan of het vies is of niet.

Vraag 7: Ben je racistisch?
Nee!! Iedereen is gelijk!

Vraag 8: Instagram, twitter of tumblr?
Instagram!!

Vraag 9: Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Dat verschild per dag, op schooldagen zit ik natuurlijk gewoon het grootste deel op school, maar in het weekend denk ik toch dat ik het grootste deel of op mn telefoon zit of bij de paarden ben!

Vraag 10: Wie zijn je favorieten YouTubers?
Vera camilla, teskuh, furtjuh, disfordazzle en nog veel meer! haha.

Vraag 11: Hoe vaak doe je je nagels?
Ik denk ongeveer 1 x in de week! Ik doe het nu een tijdje niet omdat ik ze weer laat groeien!

Vraag 12: Ben je een shopaholic?
Ja.... ik doe het iets te vaak denk ik.. haha!

Vraag 13: Hoe vaak heb je mean girl gezien?
Nooit, ik weet niet eens wat het is haha!

Vraag 14: Heb je veel kleren?
Ja..

Vraag 15: Maak je foto's van eten voordat je het op eet?
Nee! 

Vraag 16: Draag je elke dag makeup?
Ja! Behalve als ik ziek ben.

Vraag 17: Hoe stijl jij je haar?
Meestal heb ik het gewoon in een staart, maar soms ook los en dan doe ik het gewoon naar 1 kant.

Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden!

Liefs, x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten