Pagina's

zondag 10 november 2013

Review essence Beauty Beats shimmer powder

Alle beliebers opgelet!!!
Er is een nieuwe LE van essence!!














Vandaag review ik de Beauty Beats shimmer powder!
Ik vind de kleurnaam wel grappig eigenlijk!
Kleur: 01 SWAAAAG!


















Het is zoals je ziet een hele mooie champagne kleurige poeder met een heel leuk printje erop!
















Dit is mijn gezicht zonder de shimmer powder maar wel gewoon met mijn andere makeup:
















En dit is met de poeder:





















Op de foto's zie je niet zo heel veel verschil maar in het echt is het echt een hele mooie natuurlijke glans!
Als je hem ziet liggen zou ik hem als ik jou was zeker meenemen!!!

te koop bij het kruidvat en de trekpleister voor: €3.39

Ik hoop dat jullie wat aan deze review hadden, als jullie ergens anders nog een review van willen zien, laat het dan zeker horen!

Liefs, x



1 opmerking: