Pagina's

zaterdag 9 november 2013

Review Essence long lasting lipstick

Ik ben er misschien iets laat mee maar hier een review van de Essence long lasting lipstick!!















Ik moet eerlijk zeggen dat ik er best tevreden over ben!
De vorige lipsticks van essence waren echt eerlijk gezegd vreselijk!
Veeeel te veel glittertjes!
Ik heb zelf van de vernieuwde lipsticks de kleur  
08 COLOUR CRUSH.











Het is zoals je op de foto hier onder ziet een hele mooie fel roze kleur!!
En die verpakking! 
Aan de verpakking zul je zeker niet zien dat het een budget merk is!













Swatch:












Zoals je kan zien is het geen matte kleur maar is hij een beetje metallic achtig!
Ik vind hem echt heel mooi!

Op de foto hieronder draag ik hem!












Het is niet een al te roze kleur, maar hij is wel lekker roze!

Te koop bij het kruidvat en de trekpleister voor €2.39 !

Pluspunten:
Goedkoop
Goede pigmentatie

Minpunten:
Blijft niet heel lang zitten

Ik hoop dat jullie het een fijne review vonden!
Als jullie ergens nog een review over willen zien kan je het altijd aan me vragen!

Liefs, x


1 opmerking: