Pagina's

dinsdag 12 november 2013

Review Catrice intensif´eye wet&dry shadow

Ik review vandaag voor jullie de Catrice intensif´eye wet&dry shadow!
Ben je benieuwd? Kijk dan verder!

Ik heb de kleur 100 Glamourose.















Het is een hele mooi roze/paarse kleur!














Je kan hem droog en nat aan brengen!
Dit is de swatch droog:














Zoals je ziet is het dan een beetje een oudroze kleur!

En dit is hem nat:














Op de foto zie je het verschil niet goed maar in het echt is de natte kleur meer paars!

Maar dan... op je ogen...
Ik weet niet wat ik er van moet vinden hoor....

Dit is de mijn oog met de oogschaduw, eyeliner en mascara!























Het is zeker niet lelijk!
Maar je ziet hem gewoon echt niet goed zitten!
Ik heb hem met mijn vinger aangebracht!
Ik had hem eerst met een kwast aangebracht, maar dat zag je  al helemaal niet!

Als je een van deze oogschaduws wilt, neem dan zeker een andere kleur!
En kijk dan eerst even of hij niet kapot is want ik had ook bijna een kapotte mee genomen!

Te koop bij het kruidvat en de trekpleister voor €3.89

Ik hoop dat jullie wat aan deze review hadden!
Willen jullie ergens anders nog een review van zien?
Laat het weten!

Liefs, x




3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie kleur. En op je oog is indd subtiel maar dat kan ook heel mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het kleurtje heel erg mooi!! :) Ik zou deze graag willen hebben! Wat een mooie foto's trouwens! X

    BeantwoordenVerwijderen