Pagina's

zaterdag 16 november 2013

Review smokin' hot palette BarryM

Vandaag review ik het smokin' hot palette van Barry M!















Het palette bevat 6 oogschaduws en 1 blush!
Ben je benieuwd? Kijk dan zeker mee!


Het palette ziet er van binnen zo uit:



















Hij bevat zoals ik net al zei 6 oogschaduws en 1 blush.
Hij bevat ook 2 spons applicators.
Met deze oogschaduws kan je een hele mooie smokey eye maken!






Dit zijn de 6 oogschaduws, de pigmentie valt me best wel tegen..
De aller rechter kleur zou zwart moeten zijn, dat is die zeker niet!
De andere kleuren vind ik wel best oké!
Vooral de 1e en de 4de kleur vind ik heel mooi!

Dit is de blush:










Op de foto komt hij niet zo mooi uit als in het echt!
Het is een hele mooie perzik kleur!

Ik heb dit palette gekocht op www.misslipgloss.nl voor €8,95 !

Als jullie een look willen zien met dit palette moeten jullie het zeker laten weten! En dan ga ik het proberen!

Ik hoop dat jullie wat aan deze review hadden!

Liefs, x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten